Avon Attraction One Unisex Parfüm

 

Türkiye'nin 1 numaralı parfüm markası Avon'un yeni kokusu Avon Attraction One markanın ilk unisex parfümü. Siyah ve beyaz şişede iki ayrı parfümden oluşan set, ambalaj olarak da birbirini tamamlayan bir görüntü sergiliyor.



Avon Attraction One hem kadın hem de erkekler tarafından kullanılabilen ve birbirini tamamlayan iki unisex kokuyu bir araya getirerek Feminen notaların inceliği ile Maskülen kokuların güçlü etkilerini bir arada sunuyor.

Kullanan çiftler arasındaki çekim vurgulanarak aralarında manyetik bir çekim yaratıyor ve baş döndürücü bir etki bırakıyor.

Beyaz şişedeki Attraction One Fresh heyecan verici ve sürprizlerle dolu sedir ağacı ve incir notalarından oluşuyor.

Siyah şişedeki Attraction One Intense ise kakule ve sandal ağacı kokularının derin ve baştan çıkarıcı birleşiminden oluşuyor.

Ben iki rengi de beğensem de beyaz şişedeki parfümü biraz daha fazla sevdim diyebilirim. Ama siyah da çok güzel. İki kokuyu karıştırarak da farklı bir koku elde edebiliyorsunuz. Seçim size kalmış.

Şişe tasarımını da harika bir fikir olarak düşünüyorum, parfümlerin amacı tasarıma da yansımış.

Avon Attraction One Unisex Parfüm'ün kalıcılığı da oldukça iyi. Bir kez sıkınca da yeterli kokuyu elde ediyorsunuz.  

Siz Avon'un hangi parfümlerini kullandınız yorum bölümüne yazar mısınız.

Avon Temsilcisi olarak kendi aldığınız ürünleri indirimli almak ya da ürünleri satarak kazanç sağlamak isterseniz ücretsiz kayıt formu için tıklayın

4 Yorumlar

  1. Ben Cherish the moment kullanıyorum, şu ara Attraction Rush'a geçiş yaptım. İkisini de seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Avon attraction one unisex parfümü son günlerde çok görüyorum en kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. hımmm pikiş bunu da deneyelim mademsiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Özellikle beyaz kısmı arkadaşlarım çok sevmiş ben daha denemedim😅

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM