Avon Care Lavanta Kokulu Çok Amaçlı Krem



Lavanta kokusuna bayılırım, bu yüzden kullandığım ürünlerde de lavantalı olanları hep daha çok sevmişimdir. Avon Care Lavanta Kokulu Çok Amaçlı Krem de bu ürünlerden biri. El, yüz ve vücutta kullanım için uygun.




Avon Care serisinden lavanta yağı içeren ürünler, lavanta kokulu vücut losyonu, lavanta kokulu el kremi ve lavanta kokulu çok amaçlı kremden oluşuyor.




Gece bakım rutini için önerilen ürünler, lavanta yağının kokusuyla rahatlama hissi vererek kullanan kişiyi iyi bir gece uykusuna hazırlamayı vadediyor.

Dermatolojik olarak test edilmiş ve 24 saat nem sağlıyorlar.



Avon Care Lavanta Kokulu Çok Amaçlı Krem, beyaz renkli, yumuşak bir krem kıvamında. Kavanozdan kolayca alınıyor, sürülmesi de kolay, hemen de emiliyor, sonuçta nemlenmiş, mis kokan yumuşak bir cilt elde ediliyor. Kokusu çok fazla değil, hiç rahatsız etmiyor.

400 ml'lik sert plastik, çevirerek açılan kapağı olan bir ambalajı var. Ergonomisi güzel elde kolayca kavranıyor. Büyük bir ambalajı olduğundan oldukça ekonomik ve bereketli, uzun süre kullanılabilir.

Siz Avon çok amaçlı kremlerden hangilerini tercih ediyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum.

Avon Temsilcisi olarak hem ürünleri indirimli almak hem de çevrenizdekilere satarak kazanç sağlamak isterseniz bana ulaşabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler.




15 Yorumlar

  1. Baya da bereketli ürünmüş:)

    YanıtlaSil
  2. Lavanta kokusunu pek sevmem ağır gelir bana ama bu kremde güzel geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kremin kokusu çok ağır değil, sevmeyenler de sever mutlaka sizin gibi :)

      Sil
  3. Şu zamanda elimizin altından eksik olmaması gerekenlerden :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de lavanta kokusunu severim, bu kremi çok merak ettim. Denk gelirsem deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif ve harika bir kokuya sahip, tavsiye ederim :)

      Sil
  5. EŞİM ALMIŞTI BENDE KULLANDIM ÇOK BEĞENDİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim güle güle kullanın :)

      Sil
  6. avonun kocaman kremleri var duş jelleri losyonları çok seviyom onlarıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın, ben de çok memnunum hepsinden, mis gibiler :)

      Sil
  7. Esra hanım krem fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  8. Oldukça bereketli bir urünmüş

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM