Avon Incandessence Enjoy EDP

 


Avon, Incandessence sevenlere Incandessence Enjoy EDP ile yeni bir seçenek sunuyor.


"İçinizdeki mutluluğu ortaya çıkarın" sloganıyla tanıtılan Incandessence Enjoy EDP ayçiçeği notaları, İtalyan mandalinası ve ananas kokularının birleşiminden oluşuyor, mutluluk verici bir kokusu var.


Kullandığı parfümün diğer ürünlerini kullanmayı sevenler için Incandessence Enjoy'un roll on deodorantı ve vücut losyonu da var. Bu ürünlerle parfümünüzün kokusunun etkisini arttırabilirsiniz.


Ben Incandessence Enjoy EDP u çok sevdim, tam benlik bir koku, meyveli kokulardan hoşlanan herkes de benim gibi favoriler listesine ekleyecektir bu parfümü.  

50 ml'lik, içeriğindeki meyvelerin renklerini yansıtan harika şişesi ve kapaksız, kolayca uygulanabilir özelliği ile çok güzel. 

Siz de benim gibi Avon Temsilcisi olmak isterseniz çıkan formu doldurun ücretsiz üye olun, ürünleri kendiniz için indirimli alın ya da satarak bir iş sahibi olun.

6 Yorumlar

  1. Daha önce başka bir çeşitleri denemiştim güzel parfümler yapıyor avon 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, Avon parfümleri arasında beğenmediğim yok, hepsinin yeri ve zamanı ayrı benim için :)

      Sil
  2. ayçiçeği mandalina ananas oh nefis yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üçünün birlikteliğinden harika bir koku oluşmuş :)

      Sil
  3. ambalajına bayıldım Avon İncandessence parfümünün. Kokusuna da ilk fırsatta bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın Lerzan rengi şişesi hayran bırakıyor, kokusunu da çok beğeneceğine inanıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM