New Well Derma Eyeshadow Palette 18 - New Well Derma Far Paleti

 



Far Paletlerini siz de hayranlıkla izler misiniz? Ben rengarenk far paletlerine bayılıyorum. New Well Derma Eyeshadow Palette de 18 harika rengi olan, her rengi de çok kullanışlı bir far paleti.




Far paletinin kutusunun üstten ve alttan görünüşünü üstteki görsellerde görebilirsiniz. Karton benzeri bir materyalden yapılan oldukça sağlam olan ambalaj, ilk siz açın diye minik bir bantla kapatılmıştı. Kapak farların olduğu bölüme iki mıknatısla birleşiyor, mıknatıslar oldukça sıkı kolay kolay açılmıyor, böylece farların zarar görmesi önleniyor.



Kapağı açınca çok kaliteli bir ayna sizi karşılıyor. Neredeyse kapağın boyutunda, makyaj yaparken çok işinize yarayacak netlikte. 



Farların üzerine New Well logosu ile süslenmiş şeffaf bir jelatin kapatılmış, böylece hem farlar zarar görmüyor hem de aynaya bulaşıp aynayı kirletmiyorlar.





New Well Derma Eyeshadow Palette renklerinin yakından görünüşü. Renkler çoğunlukla mat, ışıltılı olan çok parlak değil. Pigment mükemmel, parmağımı dokundurduğum anda yeterli miktarda renk parmağıma geldi.

En üst sıradaki renklerin swatchı



Orta sıradaki renklerin swatchı



En alt sıradaki renklerin swatchı



New Well Derma Eyeshadow Palette renklerini çok başarılı buldum. Benim zevkime uygun renkler birarada. Makyaj yapmak için sabırsızlanıyorum. 

Türk Malı olan New Well markasının daha birçok ürünü var, internet sitesini incelemenizi öneriyorum, şu an indirim de var, bence kaçırmayın.

New Well makyaj malzemeleri yazımı okumak için

New Well Bioenergy cilt beyazlatıcı leke kremi yazımı okumak için 

9 Yorumlar

  1. Hemen hemen her rengi içinde barındıran kalabalık bir palet. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. pekiii sayende ayrıca newwell e sempatim arttıııı :)

    YanıtlaSil
  3. newwell' in far paletlerini çok beğeniyorum güle güle kullan canım
    sevgiler
    makyajlikareler

    YanıtlaSil
  4. paylaşım için teşekürler

    YanıtlaSil
  5. MArkanın ürünlerini seviyorum başarılılar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM