Bionnex Organica Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin Saç Dökülmesi Karşıtı Şampuan

 


Çok memnun kaldığım bir şampuandan bahsetmek istiyorum bugün. Bionnex Organica Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin Saç Dökülmesi Karşıtı Şampuan. Benim her şampuandan hoşlanmayan saçlarımı ve saç derimi memnun etti.

Özel geliştirilen ve içeriğinde bitki özleri, vitaminler ve mineraller olan VITIS COMPLEX CX 25 sayesinde saç dökülmesini önlemeye yardımcı oluyor. Bitki özlerinin kıymetli içeriği ile saçlarınızın foliküllerini besleyerek canlanmasına, saçlarınızın daha canlı görünmesine ve saçlarınızın sağlıklı uzamasına yardım ediyor.

Temiz içerikli olan şampuan paraben, SLS, SLES içermiyor.

Çıtçıtlı kapaklı, 300 ml'lik plastik bir şişeye sahip. Kapak rengi en sevdiğim yeşil tonu. 



Kokusunu ve rengini çok beğendim, içeriğindeki bitki özlerini hissettim. Belirgin, doğal ve güzel bir kokusu var.




Islak saçıma uyguluyorum, hemen köpürüyor, kolayca durulanıyor. Saçlarımın temizlendiğini hissediyorum. Günlük kullanıma uygun bir şampuan. Ben ardından saç kremi kullanmayı tercih ediyorum. 




İçeriğini de şuraya bırakıyorum. 




Okuduğunuz için teşekkürler, lütfen yorum bırakmayı unutmayın.

5 Yorumlar

  1. şampuanını kullanmadım ama güneş kremi ve deodorant favorim..

    YanıtlaSil
  2. saaaol ihtiyacı olanlara sölerim ki, sevdim yaniii :)

    YanıtlaSil
  3. Daha önce kullanmıştım gerçekten beğendiğim bir şampuan oldu👍
    Sevgiler
    Makyajlikareler

    YanıtlaSil
  4. Merak ettim bunu,aklımda olsun.

    YanıtlaSil
  5. İçeriğinin temiz olması güzel gerçekten. İncelemeniz için teşekkürler, aklımda olacak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM