Gotham.com.tr Alışverişim





Rahat kıyafetleri, yumuşacık kaliteli kumaştan giysileri kullanmayı çok seviyorum. Rengarenk sweatshirtler ve eşofman altları benim gibi oğlumun da tercihi. Internette alışveriş yaparken Gotham.com.tr ile karşılaştım ve ürünlerin tam bizim aradığımız tarz olduğunu gördüm. 



Öncelikle oğlumun, çoğunlukla evde zaman geçirdiğimiz bu günlerde rahat etmesi için %100 pamuklu kumaştan çağla yeşili hoodie ve siyah eşofman altını sepete attım ve kredi kartı ile ödeme yaptım. 

Kargo ile birkaç gün sonra elime ulaşan ürünler markaya ait doğal kartondan yapılmış bir kutunun içinde ayrı ayrı şeffaf poşetler içinde geldi. Yumuşacık kumaşlara sahip ürünleri görür görmez çok beğendik.


Her iki üründe bulunan markaya ait logolar ürünlere şıklık katıyor. 


Gotham Erkek Hoodie



Yeşilin her tonunu çok severim, oğlum da benim zevkime güvenir ve aldığım ürünleri severek kullanır. 

S-M-L-XL beden seçenekleri bulunan Gotham çağla yeşili hoddienin, kumaşı dokunduğunuzda kalitesini hissettiriyor, kol manşetleri ve bel kısmı rahatlıkla esniyor giyerken kolaylık sağlıyor. Önde, iki taraftan elinizi sokmak için tasarlanmış büyük bir cebi var. 


Gotham Hoodienin kapşon bağcıkları da çok güzel tasarlanmış, uç kısımları bozulmaması için markanın logosuyla koruma altına alınmış.




Gotham Erkek Eşofman Altı



Çağla yeşili Hoodienin altına siyah uygun olur diyerek S-M-L-XL beden seçenekleri olan bir eşofman altını da satın aldık ve bu üründen de çok memnun kaldık. 

Gotham siyah eşofman altının da kumaşı yumuşacık %100 pamuk. Paçalarında bulunan kısımlar ayağın geçmesi için kolayca esniyor.

Cepleri, bel lastiği ve bağcık çok kullanışlı. 

Ağ kısmında bulunan detay ise rahat bir kullanım sağlıyor.


Şu an indirimde olan Gotham.com.tr deki ürünleri kaçırmamanızı tavsiye ediyorum, sitede sizin zevkinize uygun bir ürünü mutlaka bulacaksınız. 




  :                       Gotham.com.tr de fiyatlar oldukça uygun, ürün yelpazesi monttan, eşofman altına, hoodieden yağmurluğa ve tişörte çok geniş ve rengarenk. Tüm ürünlerde koşulsuz iade ve kapıda ödeme seçeneği mevcut. Tüm kartlara da 9 taksitle alışveriş yapabilirsiniz.

6 Yorumlar

  1. I love wearing comfortable clothing and I really like this tracksuit and this sweatshirt. Great shopping!

    YanıtlaSil
  2. Yeşil renge bayıldık❤❤❤💚

    YanıtlaSil
  3. Rahat şeyler daha iyi oluyor 🙂

    YanıtlaSil
  4. Gotham.com.tr den bende alışveriş yaptım güzel ürünleri var.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM