Avon Pur Blanca Essence EDT




Avon'un yeni parfümlerinden biri olan Avon Pur Blanca Essence EDT çiçeksi kokulardan hoşlananlar için güzel bir alternatif.

Kaşmir, tiare çiçeği, altın gardenya notalarını içeren parfüm pembe rengi sevenlerin çok beğeneceği kutu ve şişeye sahip.  




Kalıcılığı orta seviyede, çantanızda bulundurup ihtiyaç duyduğunuzda tazeleyebilirsiniz. 

Avon Pur Blanca serisinin daha önce beyaz kapaklı klasik çeşidini kullanıp beğenmiştim, serinin bir de yeşil kapaklı Harmony çeşidi mevcut en kısa zamanda onu da denemek istiyorum.

4 Yorumlar

  1. Avon ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çiçek kokularını severim ben...

    YanıtlaSil
  3. çiçek pekiii, baharlık olabileer :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de seviyorum çiçek kokularını, baharatlı kokular bende iyi durmuyor:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM