Avon Euphoric Maskara

 


Tüy kadar hafif ve hacimli kirpikleriniz olsun istiyorsanız mutlaka Avon Euphoric maskarayı denemelisiniz. Maskara sürdükten sonra kirpiklerinizi ağır hissediyorsanız, kirpiklerinizi kısa buluyorsanız bu maskara tam size göre.  


Yumuşak kum saati şeklindeki fırçası ile Avon Euphoric maskara simsiyah bir renge sahip. Siyah kirpikler her zaman daha doğal ve daha güzel görünür.  


Benim favori maskaralarımdan olan Avon Euphoric maskara hem dış görünüşü hem de verdiği sonuç ile makyaj çantamın vazgeçilmezleri arasına girdi. Siz Avon'un hangi maskaralarını beğeniyorsunuz yorumlarınızı bekliyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. 





4 Yorumlar

  1. Avon ürünleri güzel ve hesaplı seviyorum. Şu aralar eve kapandık, bir yere çıkamıyorum e yaş da 63 olunca makyaj filan elveda, bir görsen bakımsız, paçooooz, kaşlar, bıyıklar alınmamış oturuyorum valla:))))))ay valla hani resmen oto bakım gibi bakıma girmem lâzım:))))

    YanıtlaSil
  2. sen alıştırcan bizi avon markasına valla :)

    YanıtlaSil
  3. Avon euphoric rimel en severek kullandığım ürün. Gerçekten kirpiklerimdeki etkisini çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. Avon ürünleri güzel oluyor. MAscara zaten vazgeçilmezimiz:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM