Mavi Hindiba Karışık Bitki Çayı


Kısa bir süre önce keyifle içtiğim bir çaydan bahsetmek istiyorum, Mavi Hindiba Karışık Bitki Çayı.

Ürün bana tanıtım için gönderilmişti, düzenli kullandığım ve çok beğendiğim için denemek isteyenlere de önermek istedim.

Sindirimi kolaylaştırıp yağ yakımına yardımcı olmayı, ödem atmanızı sağlamayı, kilo vermenize yardımcı olmayı, tokluk hissi vermeyi vadediyor.  

Bir kutu içinde 30 şaşe var.  


Ben bir şaşeyi bir kupo kaynar suya ekleyerek tükettim, tadı mayhoş çok lezzetli. İçinde bitki karışımı var, kupada içerken sürekli karıştırarak içtim böylece posa her yudumda ağzıma geldi, bu şekilde içmeyi daha çok sevdim. Kupanın dibinde  posadan kalırsa da kaşıkta alıp yedim oldukça lezzetli. 



İsterseniz yoğurda da karıştırılması öneriliyor, ben denemedim. 

Vaatlerini yerine getirdiğini söyleyebilirim, tokluk hissi verdi bana. Ödem atmama da yardımcı oldu ve kilo da verdim. Yağ ölçümü yaptırmadım öncesinde ve sonrasında ama bu konuda da etkili diye düşünüyorum. Sonuçlarından memnunum. 


Siz bu çayı denediniz mi, yorumlarınızı bekliyorum. 


Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM