Bioflow Dökülme Karşıtı Bitkisel Şampuan

 Saçlarınız dökülüyorsa ve uygun bir şampuan arayışındaysanız Bioflow şampuanı deneyebilirsiniz. 



Şampuan tüm saç tiplerine uygun, canlandırıcı etkili ve organik. Saç çıkarıcı özelliği var. Düzenli kullanımda yeni saç çıkmasına yardım ediyor, olan saçları da güçlendiriyor. 

İçeriğinde biotin, aloe vera, vitamin E panthenol, argan ve hidrolize keratin olan doğal ve bitkisel bir şampuan. 

Saçı kurutmuyor, yumuşatıyor, parlatıyor, uzamasına yardım ediyor. 

Kadın ve erkeklerde günlük kullanım için uygun. 

Paraben, boya, tuz, sls içermiyor, temiz içerikli. 

İçeriğindeki saç dökülmesine karşı ekstreyle ve zengin peptitlerle saçları besleyip dökülmesinin önlenmesine yardım ediyor. 

Saç derisine uygun PH değerine sahip. İlk yıkamadan itibaren saçların daha kalın ve gür görünmesini sağlıyor. 

Islak saçıma masaj yaparak nazikçe uyguluyorum, ardından iyice duruluyorum. 

Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM