Shazel Hazır Türk Kahvesi

Shazel Hazır Türk Kahvesi


Herkese merhaba, benim gibi kahveseverlere harika bir haberim var. Shazel Hazır Türk Kahvesi çeşitlerini deniyorum. Bana Pr olarak gönderildi ama blogumda da bu çok beğendiğim markadan bahsetmek istedim. 8 çeşitini denedim, hazırlanmaları çok kolay, sıcak suya karıştırmak yeterli oluyor. Vişneli, narlı, naneli, Hindistan cevizli, portakallı, çikolatalı, kaymaklı ve Antep fıstıklı çeşitleri arasında favorim Antep fıstıklı ve kaymaklı oldu. Diğer çeşitler de oldukça güzel. 

Shazel Hazır Türk Kahvesi Kaymaklı

 

Firma çok şık bir kutu içinde bana çeşitlerden dörder tane göndermiş, çok teşekkür ediyorum.




 Renk renk paketleri ile albenileri çok yüksek, Türk kahvesini çok seven ve nasıl pişireceğini düşünenlere büyük kolaylık. İstediğiniz yerde sıcak suyunuz varsa hemen hazırlayabilirsiniz. Paketlerin açılışı da çok kolay, işaretli yerlerden hemen açılıyor. Türk kahvesi fincanında mis gibi çeşitli aromalarda kahvenizi içebilirsiniz.  

 

Shazel Hazır Türk Kahvelerinin 100 gr lık, 200 gr lık ve daha farklı gramajda çeşitleri de var. 



Hediyelik kutulardaki kahvelerin yanında fincan setleri olan seçenekler de var, sevdiklerinize beğendiği aromalarda kahvelerle sürpriz yapabilirsiniz. Yazıyı yazdığım tarihte 500 TL ve üzeri siparişe kargo da ücretsiz.  

Özenle seçilmiş kahve çekirdeklerinden, ustaların denetiminde  özenle hazırlanıp kavrulan ve foça taşı değirmenlerde öğütülen Geleneksel Türk kahvesinden, espresso bazlı kahvelere kadar geniş bir ürün yelpazesine sahip olan marka ayrıca, sıcak ve soğuk içecekler, fonksiyonel kahveler ve yeni nesil içecekler gibi çeşitli seçenekler sunuyor. Bu çeşitler arasında; Hazır Türk Kahvesi Orta, Sütlü Menengiç Türk Kahvesi, Osmanlı Dibek Kahvesi, Probiyotikli ve Prebiyotikli Yeşil Kahve, Kollajen&Hyaluronic Asit Kompleks Yeşil Kahve, Slim&Fit Yeşil Kahve, Yüksek Proteinli ICED Coffee Klasik, Efendy Süvari Antakya Kahvesi, Özel Harman (Öğütülmüş) Filtre Kahve, Drip Filtre Kahve, Özel Harman (Çekirdek) Filtre Kahve çeşitleri var. 

 Sipariş vermek için tıklayabilirsiniz. Siz Shazel Hazır Türk Kahvesi çeşitlerinden hangilerini denediniz, favoriniz hangi çeşit oldu yorum bölümüne yazar mısınız.


Post a Comment

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM