Kadoo Premium Türk Kahvesi

Kahve içmek birçok kişinin keyif aldığı ve dostlarla sohbet eşliğinde vazgeçemediği bir alışkanlık. Kadoo Premium Türk Kahvesi kahveseverlere keyifli dakikalar için farklı ve özel Türk kahvesi seçenekleri sunuyor.

Bunlardan ilki Kadoo Premium 24 Ayar Altın İçeren Türk Kahvesi


Kadoo Premium Türk Kahvesi

Kartondan sürgülü bir kutuda tüketiciye sunulan Kadoo Premium 24 Ayar Altın İçeren Türk Kahvesi, Brezilya'nın güneşli dağlarında yetiştirilmiş Arabica türü çiğ kahve çekirdeklerinden özenle seçilmiş ve üretilmiş. 
24 ayar yenilebilir altın içeriyor.


Kadoo Premium Türk Kahvesi

Kahvenin içeriğindeki altın miktarı 6 gr bir porsiyonluk şase başına yaklaşık 3.3 miligram.
Üstteki ve alttaki görsellerde kahvenin içindeki altınları görebilirsiniz. 


Kadoo Premium Türk Kahvesi

Kahvenin markası olan Kadoo logosu sonsuz hayat hediyesi anlamına geliyor.


Kadoo Premium Türk Kahvesi

Kadoo Premium 24 Ayar Altın İçeren Türk Kahvesi kutusunun içinden  3 tane kağıt şasede birer porsiyonluk kahve çıkıyor. 

Altın yemenin bilim adamları tarafından tamamen güvenli olduğu bildirilmekle beraber, her gün 0.2 gr'a kadar yenilebilir altın tüketmek mümkünmüş. Antik çağlardan bu güne kadar en güzel yemeklerin altın tozu ve yaprakları ile süslendiği biliniyor. Yeni yıla girerken yenilebilir altın yaprağının şans getireceği kabul edilmiş.


Kadoo Premium Türk Kahvesi


Kadoo Premium 24 Ayar Altın İçeren Türk Kahvesinin hazırlanışı normal Türk kahvesi gibi. Soğuk suyu, içeceğiniz fincanlarla ölçerek cezveye koyup üzerine kişi başına 1 şase ve tercihen şeker ekleyerek karıştırın. Kaynamaya başlayınca köpüğü bir kaşık yardımıyla fincanlara pay edin. Ardından 1 taşım daha kaynatıp kalan kahveyi fincanlara doldurun.
Kahveyi içtikten sonra fincandaki telveyi yüz maskesi olarak kullanabilirsiniz. Telve kuruduktan sonra içinden altın taneciklerini ayıklayarak tekrar tekrar tüketebiliyorsunuz.


Kadoo Premium Türk Kahvesi

İkincisi Kadoo Premium  Ganoderma Lucidum (Kırmızı Reishi Mantarı) İçeren Türk Kahvesi


Kadoo Premium Türk Kahvesi

Karton sürgülü bir ambalajda tüketiciye sunulan Kadoo Premium  Ganoderma Lucidum (Kırmızı Reishi Mantarı) İçeren Türk Kahvesi 12 gr'lık 2 tane şase içeriyor. 

Kadoo Premium Türk Kahvesi

Şaselerin içinden çıkan kahvenin kokusu çok güzel. Tadında hafif bir sertlik hissettim ve beğendim.

Kadoo Premium Türk Kahvesi

% 100 Arabica kavrulmuş kahvenin içinde % 2 kırmızı reishi mantarı bulunuyor. Bu bitki, tamamen doğal ve çok nadir bulunan, kıymetli bir mantar. Uzak doğu'da sonsuz hayatın kaynağı olarak ünlü. Çince adı Lingzhi "ruhsal iktidar" anlamına gelirken, Japonca adı "bitkiler kralı" olarak tercüme ediliyor. Ganoderma yani kırmızı Reishi mantarı vücutta biriken toksinlerin atılmasına ve bağışıklık sisteminin güçlendirilmesine yardımcı olmakta. Bitkiler arasında en yüksek antioksidan kaynağı.

Kadoo Premium  Ganoderma Lucidum (Kırmızı Reishi Mantarı) İçeren Türk Kahvesini de bildiğimiz Türk kahvesi pişirme şekliyle pişiriyoruz.



Kadoo Premium Türk Kahvesi

Her iki kahve şaselerini de yanlarındaki minik çentiklerden yırtarak kolayca açabilir ve mis gibi tazecik kahvelerinizi pişirmeye başlayabilirsiniz.


Kadoo Premium Türk Kahvesi

Kadoo markası bir Türk markası, ürünler Türkiye'de üretiliyor.









  

30 Yorumlar

  1. Aaa!:))Yemelik altın da ilk kez duyuyorum:)))Niye altın yiyeyim yok ben yemem yani:) yenecek bir şey değil bence ne bileyim:) Bu arada altının gramı 200 lira
    mı 300 lira mı artık bilemiyorum bakmadım şu an, olduğuna göre bu kahvenin fiyatı nasıl olacak? Eğer ucuzsa altın değildir o zaman başka bir şeydir...ay kötülemiş gibi olmadım inşallah ya, yani aklıma yatmadı pek...hani cococola'da da normalde koka yaprağı olmalı denir ama çok pahalı olduğundan yokmuş galiba sonuçta kokain yapılan şey kimbilir ne kadar pahalıdır o da ...ama güle güle tüket ve afiyetle iç Esra'cığım. Bu ilginç bilgiler için de çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın normal kahve fiyatlarına göre biraz yüksek fiyatı :)

      Sil
  2. Türk kahvesini pek severim. Bu markayı da denemek gerek. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Tanıtım ve bilgilendirmeler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. aa hiç duymadımdı saaaol denemeliii :)

    YanıtlaSil
  5. Denemek lazım maaşı alınca😉😉😉

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun, ilk defa duydum bu markayı.

    YanıtlaSil
  7. Yenilebilir altın. Bunu bir yerde daha duymuştum. Farklıymış.. Ama kıyamam ki içmeye..:)

    YanıtlaSil
  8. kade premium türk kahvesi çok lezzetli görünüyor. akşam yemekten sonra bir fincan türk kahvesi iyi gelir.

    YanıtlaSil
  9. Kadoo altın içerikli kahveyi be kadoo premium kahveyi henüz denemedim. İçeriği altın olduğuna göre biraz fiyatlıca olsa gerek. Ama bir kahvesever olarak mutlaka deneyeceğim. Bilgilendirme için teşekkürler 🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yüksek olmasa da diger kahvelere göre fiyatı biraz yüksek :)

      Sil
  10. Kadoo Premium Türk Kahvesini denemedim ama Türk kahvesi vazgeçilmezimdir. Kesinlikle deneyeceğim. Teşekkürler tavsiyeniz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, begeneceginize eminim Gülhan Hanım :)

      Sil
  11. ben de çok beğendim kadoo kahvelerini

    YanıtlaSil
  12. Daha önce duymuştum hatta hastalıklara iyi geldiğini falanda. Amerıkadan getiriyordu bır arkadaşım kendıne.

    YanıtlaSil
  13. Kahve sever biri olarak çok merak ettim

    YanıtlaSil
  14. Altınlı kahveyi ilk kez duyuyorum, tadını merak etmemek elde değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadında bir farklılık hissetmedim ama içindeki altınları görmek hoş oluyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM