Avon True Bronze&Glow Bronzer Stick

Avon True Bronze&Glow Bronzer Stick

Işıl ışıl harika bir renkte bir bronzer önerisiyle geldim. Avon True Bronze&Glow Bronzer Stick
Stick bronzer ilk kez kullanıyorum, kullanımı oldukça kolaymış, ben çok memnun kaldım.





Avon True Bronze&Glow Bronzer Stick 8 gr'lık bir ürün oldukça çok, çevirilerek açılan plastik bir ambalajı var.  


Avon True Bronze&Glow Bronzer Stick


Kapağı kapatılınca çıt diye bir ses duyuluyor, böylece sakladığınız yerde açılma riski yok. İri bir ruj gibi. Güzel bir rengi var, Golden Touch olarak bulabilirsiniz. 


Avon True Bronze&Glow Bronzer Stick

Siz Avon True Bronze&Glow Bronzer Stick kullandınız mı ?



18 Yorumlar

  1. yaz boyunca kullandım oldukça güzel renk veriyor..

    YanıtlaSil
  2. Rengi gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil
  3. Renk tonu çok güzel avon true bronzerin canım 😍

    YanıtlaSil
  4. Butun yaz Avon True Bronze and Glow Bronzer Sticki severek kullandim💖

    YanıtlaSil
  5. Stik urunlerıde pratik buluyorum ben .

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullanın ;)

    YanıtlaSil
  7. piku bakalım sevimli geldiii :)

    YanıtlaSil
  8. bayağı kullanışlı bir bronzer bence de.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM