Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask

Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask

Tek kullanımlık maskeler çok pratik oluyor. Bugün de ilk kez kullanıp hem sevdiğim hem de eğlendiğim bir maske olan Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask tan bahsetmek istiyorum.

Purederm Güney Kore markası. Kullandığım ürünlerinden çok memnunum. Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask ın vaatleri; cilt gözeneklerini temizleyip cildi besleyerek parlak ve pürüzsüz hale getirmek. Cildi canlandırmak ve nemlendirmek için doğal nemlendiriciler ve meyve özü ile formüle edilmiş.
Paketi açmadan önce biraz sallayarak maskenin her yerine serumun dağılmasını sağladım.


Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask

Ardından paketin sağ ve solundaki çentiklerden yırtarak - gerçi ben düzgün açılsın diye makasla açmayı tercih ediyorum - paketi açtım :)


Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask

Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask paketinin içindeki görüntü bu şekilde. Şeftaliye benzeyen harika bir koku çıktı dışarı. 


Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask

Paketten çıkan Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask katlı halde, oldukça ıslak şekildeydi, üzerinde köpükler vardı. Ama elime akan herhangi bir şey olmadı. Daha maskenin katlarını açmadan yavaş yavaş köpürmeye başladı. Maske siyah kumaş benzeri yumuşak bir materyalden yapılmış. Havayla temas ettikçe köpürüyor. 


Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask


Temizlenmiş ve tamamen kuru cildime kolayca yapıştı ve yüzümün ölçülerine uygun oldu, kenarlarındaki minik kesikler yüze tam oturmasını sağladı. 


Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask

Üstte Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Mask ın gittikçe köpürmesi görülüyor.
Köpürdükçe yüzümde minik kıpırdanmalar hissettim, bu çok hoşuma gitti, bir nevi masaj gibiydi.
Yaklaşık 15 dakika beklettim. En keyif aldığım maskelerden biri oldu. Çıkardıktan sonra yüzümde kalan serumu masaj yaparak yedirdim.
Cildimin nemlenmesine ve parlamasına sebep oldu. Tekrar kullanmak istediğim maskelerden biri.
Siz 
Purederm Deep Purifying Black O2 Bubble Maskı denediyseniz yorumlarınızı bekliyorum.





17 Yorumlar

  1. merak ettim nerede satılıyordu ki bunlar?

    YanıtlaSil
  2. Bu tür maskeleri ben de severim. Siz anlatınca hemen alıp denemek istedim. Tek kullanımlık maskeler güzel oluyor evet. Teşekkürler bilgi verdiğiniz için. Sayenizde haberdar oldum.

    YanıtlaSil
  3. Mm bu maskeyi çok duymuş ve görmüştüm ama hiç denememiştim. Siz sevmişsiniz, ben de denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  4. Köpürüyor oluşu dikkatimi çekti, kullanması keyifli bir maske gibi. Denk gelirsem ben de deneyeyim. :)

    YanıtlaSil
  5. pekiiii hem eğlenceli hem şeftalili hem de korkunç hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Çok eğlenceli maske gibi duruyor köpüren maskeleri zaten çok severim

    YanıtlaSil
  7. Köpüren maskeler oldukça eğlenceli purederm maskeyide görünce deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş bende denemek isterim.

    YanıtlaSil
  9. Gratis ya da Watson mağazalarında denk gelirsem alacağım bir maske oldu yorumunuzdan sonra :)

    YanıtlaSil
  10. Köpüren maske daha önce de kullanmıştım. Bunu da çok merak ettim.

    YanıtlaSil
  11. YAz yorgunluğunu cildimden atmak için maskelere yönelsem iyi olacak sanırım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM