Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam

Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam

Ara sıra vücudunuzun çeşitli yerlerinde kas ağrılarınız oluyorsa harika bir ürün tavsiyem var Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam. Avon'un yeni çıkan serisi Nature Pro'ya ait olan ürün Dr.Ender Saraç'ın şifalı doğal güzellik önerileriyle hazırlanmış. Ender Saraç at kestanesi için rahatlatıcı etkisine inandığım bitki, vücut yorgunluğunuza iyi gelecek demiş. 




Avon, Nature Pro serisini doğal olanın gücüne inandık ve Türk kadınlarının bakım ihtiyaçlarını tamamen doğal ürünlerle karşılamak için yepyeni bir seri hazırladık sözleriyle anlatıyor.


Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam


Ferahlatıcı ve rahatlatıcı etkisiyle bilinen at kestanesi ve kırmızı biberle birlikte, çörek otu yağı, kantaron yağı, okaliptüs yağı ve nane yağı ile hazırlanan Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsamı kendinizi yorgun hissettiğinizde  vücudunuza masaj yaparak uygulamanız tavsiye ediliyor. Etkisini anında hissedeceğiniz ürün, paraben ve gluten içermiyor. Dermatologlar tarafından test edilmiş. Vegan özelliklere sahip.

Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsamın 500 ml kavanoz ve 250 ml tüp şeklinde iki boyu mevcut. Bendeki ürün 250 ml'lik, çıtçıtlı kapaklı ince plastikten yumuşak bir tüpte.


Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam

Ürünün kapağı kolaylıkla açılıyor, tüpün büyüklüğü tam elde kavranılacak şekilde, ergonomik bir tüp. 

Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsamı açar açmaz harika bir koku karşılıyor. İçindeki doğal yağların kokuları birbirine mükemmel bir şekilde karışmış, ben kapağını açıp açıp koklamak istiyorum. Ürün yeşil bir jel şeklinde, tüpten kolaylıkla dışarı sıkılıyor. 

Sürdüğüm yere hemen yayılıyor ve emiliyor. Birkaç saniyede cilt üzerinde yapışkanlık, ıslaklık benzeri hiçbir şey kalmıyor, ama kokusu harika bir şekilde devam ediyor.

Ağrı hissi duyduğum ya da masaj yaparken rahatlatmak istediğim yere Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsamdan bir miktarı parmağıma alarak sürüyorum, belim en çok ihtiyaç duyduğum bölüm. Hafif bir ferahlık ve rahatlamayla ağrıdan eser kalmıyor, bu ürünü ben çok sevdim ve her zaman evde bulundurmak istiyorum. 


Uygulamadan sonra ellerin yıkanması gerekiyor.


Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam

Avon tarafından üretilen yerli üretim bir ürün olan Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsamı siz denediniz mi? 

Avon Nature Pro serisi hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Avon ürünlerini satın almak için Ana Sayfamda sağda online mağazama tıklayabilirsiniz. Kargonuz Avon tarafından adresinize teslim edilecek.

Avon temsilcisi olmak isterseniz ve ürünleri çevrenize satarak gelir elde etmek isterseniz bana ulaşabilirsiniz, Avon Temsilcisi olmak ücretsiz.


Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam






19 Yorumlar

  1. Avon'un böyle bir ürünü olduğunu bilmiyordum. Denemek isterim. Çokkkkk teşekkürler Esracığım. Mutlu bayramlar 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avon'un yeni bir serisi Nature Pro, bu balsam da çok beğenildi, tavsiye ederim her evde bulunmalı bence, mutlu bayramlar canım :)

      Sil
  2. Başağrısına da çok iyi geliyor ✌️

    YanıtlaSil
  3. kas ağrısı da bilmem baş ağrısı da ama bu da iyi bilgi başkalarına yardım etmek için tişkir, kırmızı biber at kestanesi ne ilginçliii :)

    YanıtlaSil
  4. Ağrı kesici olarak da işlev görür ve masaj kremleri için de kullanılabilir.
    İlginç ürün, Esra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu ürün ülkemde Avon tarafından dağıtılmadı.

      Sil
  5. başağrısına iyi geliyorsa ben de alıp deneyeceğim Avon nature pro at kestanesi kremini

    YanıtlaSil
  6. bu aralar her bi yerlerim ağrıyor karantinada evde oturup kalmaktan dolayı yaşlandığımı hissediyorum yeminlen...

    YanıtlaSil

  7. Avon, Nature Pro at kestanesi ürünü kullandım ama bu markanın ki değildi sizin yazınızdan sonra bu markayı deneyeceğim çok teşekkür ederiz güzel bir tanıtım olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Başka bir markayı denedim memnun kalmadım Avon' u da deneyeyim.

    YanıtlaSil
  9. özelliklerini okuduktan sonra mutlaka alıp deneyeceğim Avon at kestanesi kırmızı biberli balsamı

    YanıtlaSil
  10. Avon Nature Pro At Kestanesi Kırmızı Biberli Balsam paraben ve gluten içermemesi harika. Yorgunluğu da alıyorsa tam benlik :)

    YanıtlaSil
  11. Sanırım bu ürünü duymuştum😊

    YanıtlaSil
  12. Avon biberli balsamı kayınvalidem kullanıyor, çok memnun kaldığını söyledi.

    YanıtlaSil
  13. Başka bir markanın at kestanesi balsamını kullanıyoruz, gerçekten çok iyi geliyor. Bu üründe öyledir eminim :)

    YanıtlaSil
  14. Ben kullandım gerçekten çok güzel faydalı oldu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM