Sosyopix.com Siparişlerim

 


Günboyu ne kadar çok fotoğraf çekiyoruz. Birçoğu telefonumuzun bir köşesinde unutulup gidiyor, bazılarını sosyal medyada paylaşıyoruz. Ama eskisi gibi fotoğraf albümlerini ya da fotoğrafları çerçevelemeyi daha az yapıyoruz. 


 Fotoğraflarımı nasıl günlük hayatıma ekleyebilirim diye düşünürken Sosyopix.com ile karşılaştım. 

Sosyopix.com fotoğraflarımızdan harika albümler, hediyelik objeler ve anılarımız sürekli gözönünde olsun diye şık çerçeveler hazırlayan bir site. 




Ben de geçtiğimiz günlerde Sosyopix.com a bir sipariş verdim. 

Sitedeki birbirinden güzel  ürünler arasından seçim yapmakta zorlandım. En sonunda tatil fotoğraflarımızdan bir 30x40 cm kanvas tablo ve 9'lu, kare şeklindeki magnete karar verdim. 

Siparişimin ertesi günü ürünlerim hazırdı. Sosyopix tarafından SMS ile siparişlerimin kargoya verildiği bana bildirildi. Mng kargo ile ürünlerim firmaya ait doğal ve şık bir kutuyla bana ulaştı. Kutunun üzeri şeffaf jelatin kaplanmıştı. Kutu kargoda hiç zarar görmemişti buna çok sevindim.            



Kutuyu heyecanla açtım, içindekileri görünce iyiki Sosyopix.com a sipariş vermişim dedim. Karşıma çıkan ürünlere bayıldım. 



Kanvas tablonun üzeri şeffaf jelatin ile kaplıydı. 
Kare magnetler ise çok cici desenli bir zarf içindeydi. 



Zarfın üzerindeki kapatma bantı beğeni anlamına gelen 💖1 desenine sahipti , bu detay bile çok güzel düşünülmüştü. Kutudan çıkan kartın üzerinde; "En güzel anılarına tekrar eşlik etmek dileğiyle #anılarınadokun #sosyopix yazıyordu"

30x40 kanvas tablo uzun zamandır fotoğraflarımızı evimizde kullanmadığımız için bizi çok mutlu etti. Ürün çok kaliteli ve sağlam, arka kısmının görüntüsünü de altta görebilirsiniz. 



Sosyopix.com kare magnetleri de çok beğendim. 



Kare magnetlerin arkasının görüntüsü ise bu şekilde. 



Buzdolabımızın üzerinde yerlerini aldılar bile. Yapıştıkları yerden ancak siz alırsanız çıkıyorlar, çok güzel yapışıyorlar. 

Sosyopix.com'da sizin zevkinize uygun daha birçok seçenek mevcut. İsterseniz sevdiklerinizin özel günleri için hediyeler hazırlatabiliyorsunuz. İsterseniz fotoğraflarınızı bastırabiliyorsunuz. 

Yılbaşında kendi fotoğraflarınızla farklı seçeneklerde takvimler hazırlatabilirsiniz. 


Takvim Poster

Fotoğraflarınızdan oluşan çok şık albümleriniz olabilir. 


Anı Kitabı

Farklı boyutlarda metal baskı tercih edebilirsiniz.


13x18 Metal Baskı

Evinizin duvarlarını süsleyecek dekorasyonunuza uygun bir ürün de sizin için hazırlanabilir. 


Anı Çerçevesi

Hemen girin siteyi inceleyin, benim ürünlerimin geldiği kutunun içinde verilen kod ile sonraki alışverişimde  10 TL indirimim de var, şimdiden hangi ürünleri seçeceğimi düşünmeye başladım ☺     


2 Yorumlar

  1. Ben de birkaç kez kullanmıştım bu siteyi. Baskıları kaliteli ve hızlılar gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. sosyopix saool ne güzelmiiş :) oooo kim o yanındaki artist oğlan hihihi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM