Celenes Yabani İğde Özlü Vücut Losyonu





Yüzümüzü nemlendirmek kadar vücudumuzu da nemlendirmemiz çok önemli, cildimiz kuruduğunda esnekliği azalıyor, yaşlanması hızlanıyor. Bunun için de güvenilir ve kaliteli markaları kullanmaya önem veriyorum. Celenes markasının yabani iğde özlü serisinin daha önce el kremini, yüz temizleme jelini ve micellar suyunu kullanmıştım ve çok beğenmiştim. Şimdi de Celenes Yabani İğde Özlü Vücut Losyonunu kullanmaya başladım, ürün temiz içeriği ve mükemmel nemlendirmesi ile favorilerim arasına girdi. 



Özünü İsveç doğasından alan, tüm cilt tipleri için uygun olan Celenes Yabani İğde Özlü Vücut Losyonu, içeriğinde bulunan doğal bitki özleri ile cildi yumuşatmayı, rahatlatmayı, yabani iğde ile cildin su tutma kapasitesini arttırırken Hippophae içindeki doğal Omega 7 ile cildi yatıştırmayı ve nemlendirmeyi, içeriğindeki pamukotuözü ile cildi yıpratan dış etkenlere karşı korumayı vadediyor. 

Cildin kolajen üretimine, esnekliğinin artırılmasına ve onarılmasına destek oluyor.

Cildi taze tutuyor, gözenekleri tıkamıyor.

Paraben, alüminyum, mineral yağ ve alkol içermiyor. 

Celenes Yaşlanma Karşıtı El Bakım Kremi yazımı okumak için tıklayın.





400 ml'lik pompalı, plastik bir şişede bulunan Celenes Yabani İğde Özlü Vücut Losyonu, beyaz renkli, tam losyon kıvamında, kokusuz bir ürün. 

Her sabah ve akşam ya da ihtiyaç duyduğum her zaman tüm vücuduma masaj yaparak uyguluyorum. 

Çok kolay bir şekilde sürülüyor, sürer sürmez hemen emiliyor, ardından nemli, yumuşacık, rahatlamış bir cildim oluyor.

Celenes Misel Temizleme Suyu yazımı okumak için tıklayın.

 


Celenes Yabani İğde Özlü Vücut Losyonu geldiği kutuda, üstteki görselde görülen, akmaması için takılan, kelepçe şeklinde bir aparat ile geldi, pompa kısmı takılı değildi. Kargoda pompalı ürünler akarak ziyan olabiliyor, ayrıca akan ürün kutuya da zarar veriyor. Bu aparat çok güzel düşünülmüş, aparat sayesinde ürün hiç zarar görmeden elime ulaştı.

Celenes Thermal Deo Roll-on yazımı okumak için tıklayın.

 


Celenes Yabani İğde Özlü Vücut Losyonu harici kullanım için bir ürün yani sürülerek kullanılıyor. 

Gözünüzle temasından kaçının, gözünüzle temas olduğu takdirde gözünüzü bol su ile yıkayın. 

Çocukların ulaşamayacağı bir yerde ve oda sıcaklığında saklayın. 

Celenes markası hayvanlar üzerinde test yapmıyor. 

Ürün açıldıktan sonra 12 ay içinde kullanılmalı. 


Celenes Yabani İğde Özlü Vücut Losyonunun içeriğini üstteki görselde görebilirsiniz. 

Ürünün açılmadığı takdirde son kullanma tarihi üretim tarihinden itibaren 5 yıl.






9 Yorumlar

  1. Bu markanın tüm ürünleri güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın, ben de kullandıklarımdan çok memnun kaldım :)

      Sil
  2. Baya güzel bir marka Celenes.. Ben seviyorum..

    YanıtlaSil
  3. Yabani iğde kokusunu merak ettim. Celene ürünlerıne bakayım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürün aslında kokusuz gibi ama çok dikkatli şekilde koklayınca iğdeyi sevdiğimden midir bilmem hafif bir iğde kokusu aldım :)

      Sil
  4. It doesn't have a good ingredient list from what I have seen so far but I am sure it makes very good value for money.

    YanıtlaSil
  5. body losyon çok severiiim saool yaaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM