Avon Little Black Dress Glam Night

 

Avon Little Black Dress Glam Night 


Yeni parfümler denemeyi her kadın gibi ben de çok seviyorum. Avon Ocak 2021 katalogunda bizlere yeni sunulan parfümlerden Avon Little Black Dress Glam Night adından da anlaşılacağı üzere ışıltılı gecelerde keyifle kullanacağınız harika bir koku, tabi arzu ederseniz gündüz de kullanabilirsiniz o sizin zevkinize kalmış.  

Kutusunun renklerindeki ışıltı ve göz alıcılık ürünün şişesine de yansımış, siyah ve goldun uyumu ile şişenin sade şıklığı ortaya mükemmel bir görüntü çıkarmış. 
Little Black Dress serisinin yeni bir üyesi olan Avon Little Black Dress Glam Night "Bu Kış Çok Eğlenceli Geçecek" sloganıyla tanıtılıyor. Mandalina, yasemin ve amber notalarını taşıyan ürün, çiçeksi ve oryantal kokulardan hoşlananların favorisi olmaya aday.
 

Şık Avon Little Black Dress Glam Night şişesinin siyah kapağını kaldırdıktan sonra tek bir sıkışta harika bir koku ortama doluyor. Kalıcılığı gayet güzel, kokladıkça mandalina kokusunun ferahlığıyla ve yasemin ve amberin güzelliğiyle tüm ilgiyi üzerinize toplayabilirsiniz. Parfüm durdukça daha da güzelleşiyor.

Siz Avon Parfümlerden en çok hangilerini seviyorsunuz, ne tarz parfümler sizin favoriniz, yorum bölümünde bu parfümlerin isimlerini bizimle paylaşır mısınız ?

Avon Celebre Fresh yazımı okumak için tık

Avon Her Story yazımı okumak için tık

Avon Incandessence yazımı okumak için tık 

10 Yorumlar

  1. ışıltılı gecelerimiz olacak mı bakalım yeniden yaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Little Black Dress'i çok severim, bu versiyonunu da merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. Klasik olanını daha önce kullanmış ve sevmiştim de genel olarak Avon'un çoğu parfümününü beğeniyorum canım :)

    YanıtlaSil
  4. Little black dress'in adı bile yeter:)

    YanıtlaSil
  5. Avon little black dress klasik hayranı olarak glam night kokusunu da çok merak etmekteyim. En kısa sürede bir tane almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Avon Little Black Dress Glam Night parfümünü henüz almadım ama ambalajı bile beni al diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın tatlım görüntüsü de kokusu gibi şahane :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM