Luce & Mazzo Nemlendirici Gündüz Kremi

 


Nemlendirici kremler cilt bakımında her gün mutlaka kullanmamız gereken ürünlerden. Bu nemlendirici krem bir de bütün cilt tiplerine uygunsa daha çok seviyorum. Çok ürün seçen bir cildim yok, kullandığım ürünlerde sorun çıkarmaz. Luce & Mazzo nemlendirici gündüz kremi de anlaştığım kremlerden biri oldu.




Marka ile sevgili arkadaşım Bipudra.com Seyhan aracılığıyla tanıştım. Şipşirin bir hediye paketinde bana ulaşan Luce & Mazzo nemlendirici gündüz kremi, 50 ml'lik koyu renkli cam bir kavanoz içinde bizlerin beğenisine sunulmuş.  


Beyaz renkli yumuşacık bir krem olan ürün, sürüldüğü gibi hemen emiliyor. Ardında yumuşacık kadifemsi bir cilt ve çok güzel bir koku kalıyor. Ben kokusunu çok sevdim, içeriğinde olmamasına rağmen taze ıhlamur kokusuna çok benzettim.

Kavanozunun üzerinde ihtiyaç duyduğunuz her an yüzünüze uygulayabilirsiniz yazılmış, çok hafif ve doğal bir gündüz nemlendiricisi. 


İçeriğinde ise üzüm çekirdeği yağı, blue anemon yağı, E vitamini ve krem bazı bulunuyor.  

Markanın diğer ürünleri için instagram profili @luce_mazzo dan bilgi alabilirsiniz. Diğer ürünlerini kullanan arkadaşlarım da çok memnunlar kullandıkları kremlerden. 



 



4 Yorumlar

  1. This cream has a very interesting name. I also agree that moisturisinz is very important, especially during winter. I will look for this product around, maybe I will find it.

    YanıtlaSil
  2. Sanırım doğal içeriklerden üretilmiş.Bu tarz ürünlere daha çok şans vermek lazım aslında .Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende Luce Mazzo gece kremini kullanıyorum ve nemlendirmesini inanılmaz sevdim.

    YanıtlaSil
  4. çok severim her türlüm kremi saool :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM