dr.Clinic Prebiotic Tonik - dr.Clinic Prebiotic Krem

 


Merhaba, cilt bakımı yaparken ilk kez kullandığım bir markanın ürünleri olan dr.Clinic Prebiotic tonik ve dr.Clinic Prebiotic krem den bahsetmek istiyorum sizlere.

dr.Clinic Prebiotic Tonik


dr.Clinic prebiotic tonik tüm cilt tipleri için uygun, %100 vegan olan ürün içeriğindeki prebiyotik sayesinde cilt florasını koruyor ve güçlendiriyor. Hyaluronik asit ve kolajen ile zenginleştirilmiş formül makyaj kalıntılarını ve ciltteki kiri temizliyor. Cildi besleyip nemlendiriyor.

Ben sabah ve akşam yüz temizleme cihazı ve köpük ile temizlediğim cildime pamuk üzerine döktüğüm toniği uyguluyorum. Karma bir cilde sahibim. Ürünün çevrilerek açılan kapağı olan 150 ml'lik sert plastik bir şişesi var. Çok hafif ve güzel bir kokuya sahip, renksiz bir sıvı. Pamukla sürünce cildimde belirgin bir ferahlama hissediyorum. Ardından rahatlamış ve gözle görülür şekilde pırıl pırıl bir cilt elde ediyorum.

dr.Clinic Prebiotic Krem

dr.Clinic prebiotik krem de tüm ciltler için uygun, % 100 vegan olan krem içindeki özel aktifler, kolajen ve vegan hyaluronik asit sayesinde cildin yenilenmesini sağlıyor ve cildi nemlendiriyor. İçeriğindeki lipozomlanmış C vitamini ile cilt tonunu eşitliyor ve aydınlatıcı etki gösteriyor. İçeriğindeki yeni nesil koruyucu ile cildi sadece UVB değil UVA ve UVC ışınlarına karşı koruma altına alıyor. Hassas ciltler için cilt bariyerini güçlendirerek cildin nemli kalmasını sağlıyor. 

dr.Clinic Prebiotic Krem

Çevrilerek açılan bir kapağa sahip, 100 ml'lik  sert plastik bir kutusu olan kremi, her sabah ve akşam temizlenmiş toniklenmiş cildime, kutunun içinden çıkan spatula yardımı ile jel ve kremden oluşan ürünü karıştırıp uyguluyorum ve dairesel hareketlerle masaj yaparak yediriyorum.

dr.Clinic Prebiotic Krem

 Güzel ve çok hafif bir kokusu var. Çok kolay sürülüyor, hemen emiliyor, ferahlatıyor. Üründen çok memnunum cildim yumuşacık oldu, mükemmel bir rahatlama hissediyorum. Cilt tonunu eşitleme ve aydınlatma etkisini ilk kullanımdan itibaren gördüm.

dr.Clinic Prebiotic Krem

Dışardan bakıldığında şeffaf kutunun içindeki jel bölüm görülmediğinden kutunun içinde burgu şeklinde kremler parçalar halinde sanki boşlukta duruyor gibi görülüyor bu da hoş bir izlenim veriyor.  

Ben ilk kez kullandığım dr.Clinic Prebiotic tonik ve prebiotik kremi çok beğendim. Ürünleri satın almak isterseniz tıklayabilirsiniz

Markanın diğer ürünlerini de mutlaka denemek ve sonuçlarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Sorularınız varsa yorum bölümüne yazabilirsiniz, okuduğunuz için teşekkürler.

11 Yorumlar

  1. sevdim bunu saol. yutup kanalın mı vardı senin yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ürüne benziyor, incelemenizi okuyunca merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  3. dr.Clinic Prebiotic tonik ve dr.Clinic Prebiotic krem denemek istediğim ürünlerden. Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. ben kremi beğendim şimdilik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de şu ana kadar çok memnunum devam ediyorum kullanmaya :)

      Sil
  5. Bu markanın ürünlerini merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  6. Dr. Cliniz ürünlerini çok seviyorum fakat bu ürününü denemedim.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler, deneyimleriniz önemli.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM