File Market Ürünlerini Deniyorum

Bir süredir kozmetik ve kağıt ürünlerimi File Market markalarından kullanıyorum, bu markalar Daycare ve Actisoft. Ayrıca Harras adında gıda ürünlerinin olduğu bir marka daha var. Kullandığım ürünleri ve özelliklerini, memnun kaldığım yönlerini sizlerle paylaşmak istedim. Yazımı yeni ürün denedikçe güncelleyeceğim. İzlemeye devam edin lütfen. 



File Market Daycare markasına ait Avokado duş jeli markanın en çok kullandığım ve en beğendiğim ürünlerinden biri. Öncelikle şişesinin tasarımı ve büyüklüğü çok güzel. 750 ml lik şişe çok ergonomik, arka kısmında elin kaymaması için parmaklara uygun tırtıklı bir bölüm bile düşünülmüş. Şişe şeffaf içindeki ürünün rengi görülüyor. Kapağı çıtçıtlı hemen açılıyor çok pratik. Kokusu bir harika şişeyi açıp açıp kokluyorum. En önemli özelliklerinden biri de paraben içermiyor. Lif ile kullanıyorum hemen köpürüyor, durulayınca de hemen akıyor, nemlendirmesi çok iyi.  


File Market Daycare markasına ait Duş Lifleri. Rengarenk, büyüklükleri yeterli, kolay köpürme sağlayan lifler, çok beğeniyorum. Formları kolay bozulmuyor, askı için kullanılan ipleri yeterli ölçülerde.

File Market Daycare Isırgan&At Kuyruğu Şampuan

File Market Daycare markasına ait normal saçlar için ısırgan&at kuyruğu besleyici formülle canlı saçlar için şampuan. 600 ml'lik, çıtçıtlı kapaklı, plastik bir şişede, şişenin renkleri, tasarımı çok güzel. Şampuan hoş kokulu, akışkan, çabuk köpürüyor. Temizlemesi güzel eşim kullandı, benim saç derim sorunlu olduğu için sadece kepek şampuanı kullanabiliyorum.


File Market Daycare markasına ait Tüm Saç Tipleri için Saç Kremi. Ambalaj tasarımını çok beğeniyorum, saç kreminin kıvamı güzel, kolaylıkla uygulanıyor, iki şişe kullandım hiç sorun olmadı, çok memnun kaldım. 




File Market Daycare markasına ait Doğal Beyaz Sabun. Dörtlü paketlerde, şeffaf ambalajlı, içi görünen paketleri seviyorum. Sabunların kokusu muhteşem, hemen köpürüyor, üstlerindeki logoyu çok beğeniyorum.

Daycare Güzellik Sabunu

File Market Daycare güzellik sabunu, sakura ve manolya çeşitlerinin kokuları mükemmel. Manolyayı daha çok sevdim. Boyutları ideal elde rahatlıkla tutuluyor ergonomik. Üzerlerinde bulunan Daycare logosu daha önce el yazısı fontuyla yazılıydı,  şu anki Daycare logo fontu çok sade, Daycare el yazısı fontunu daha çok beğeniyordum. 


File Market Daycare markasına ait Çiçek Tazeliği Sıvı Sabun. Ürünün birçok çeşidini kullandım, kokuları, kıvamları ve işlevleri çok iyi, beğenerek kullanıyorum. Şişesinin büyüklüğü ideal, kolay bitmiyor, pompası yeterli miktarda sabun veriyor, mutfakta banyoda sürekli elimin altında. 


File Market Daycare ikili orta sert diş fırçalarını, dış görünüşlerindeki güzel renkler ve ergonomik saplarıyla beğeniyoruz, bana yumuşak çeşidi diş etlerimin hassas olması nedeniyle daha uygun. Ama orta sert diş fırçalarından ailem çok memnun.


File Market Daycare çocuk diş fırçası, yumuşak kılları, çocukların çok beğeneceği tasarımdaki ambalajı, ergonomik sapı, renkleri ve en alt kısmındaki vantuzu ile beğenimi kazandı.



File Market Daycare Nemlendirici Bakım Kremi Olive Oil ve Nemlendirici Bakım Kremi Coconut Oil. Çok kullanışlı kocaman plastik kavanozlarda bulunan güzel nemlendiren, hemen emilen, hoş kokulu kremler. İçerdikleri yağlarla yumuşaklık ve mükemmel nem sağlıyor. Banyoda hemen elimin altında bulunduruyorum, ihtiyacım olduğunda hemen kullanıyorum. Çok memnunum, olive oil koku bakımından daha çok tercihim, renginin yeşil oluşu da daha çok sevmemde etkili olabilir. 


File Market Daycare Sir Ağda Bantları. Bantları büyüklükleri, yapışmaları ve verdikleri sonuç çok iyi. Kokuları çok güzel. İçlerinden silme mendilleri çıkıyor, bu mendillerle yapışkanlık hissi kolaylıkla yok ediliyor, uygulanan yer nemlendiriliyor. 


File Market Daycare yüz sir ağda bantı, kolay kullanımı, rahat yapışması , kokusu, temizleme mendilleri ve ambalajının detayları ile beğenimi kazandı. 



File Market Daycare 2 katlı 50 adet ürün bulunan peçete. Peçetelerin kalınlığı yeterli, yumuşaklar, orta kısmı düz kenarlarında belirsiz desenleri var, büyüklüğü yeterli, misafirinize de günlük olarak da rahatlıkla kullanabilirsiniz. 


File Market Daycare tek katlı, 200 adet ürün bulunan peçete. Tek katlı olduğundan ince bir peçete, büyüklüğü orta, desenli, günlük kullanım için kullanılabilir, ıslanınca çabuk eriyor ama mutfakta elimizin altında bulunması gereken bir ürün. 


File Market Daycare Yenidoğan Islak Pamuklu Mendil. Üçlü pakette oluşu kullanışlı, paketlerin tasarımı güzel, kapaklı oluşu kurumasını engelliyor. Mendiller yeterli büyüklükte ve ıslaklıkta, yenidoğan bebekler için özellikleri çok uygun. 


File Market Daycare üçlü ıslak cep mendili, kokusu, yeterli ıslaklığı, büyüklüğü, temiz içeriği, ambalajının detayları, yapışma bölümünün kullanışlı olması ile beğenimi kazandı.


File Market Actisoft kağıt havlulardan biri. Paketin rengi ve üzerindeki karakter oldukça güzel. Ürün 3 katlı ve %100 selüloz.  Bir pakette 6 rulo var, tutma askısı taşıma kolaylığı sağlıyor. 90 yapraktan oluşuyor. Arka tarafında belirgin bir açma yeri var, paket buradan kolayca açılıyor, makas vb aramaya gerek yok. Rulonun orta yumuşaklıkta bir yapısı var, ruloyu kolayca açtım, noktalı yerlerden çok kolay kopuyor. Kalınlığı çok güzel, tek parça ürüne ıslak elimi kuruladığımda yırtılmadı bütün kaldı, emiciliği çok güzel. Rulonun üzerindeki desen çok güzel.    



File Market Actisoft markasına ait tuvalet kağıtlarından biri. Paketin rengi çok güzel, üzerindeki karakter oldukça şirin. Ürün 2 katlı ve %100 selüloz. 3 katlılara göre biraz daha ince ama ıslanınca dağılmıyor. Bir pakette 16 rulo var, tutma askısı ile kolayca taşınıyor. 175 yapraktan oluşuyor. Arka tarafında belirgin bir açma yeri var, paket buradan kolayca açılıyor, makas vb aramaya gerek yok. Ruloyu ele alınca yumuşak bir yapısı var. Rulonun yapışkanlı yerinden hemen açıp noktalı yerlerden ürünü kolayca kopardım. Üzerindeki deseni de sade ve çok güzel.  


File Market Daycare onlu mendil, yumuşaklığı, büyüklüğü, kalınlığı, ambalajının renkleri, üzerinde kullanılan harflerin fontu ile beğenimi kazandı, paketlerin açılma kısmını biraz dar buldum.


File Market Daycare Sensitive Tıraş Jeli. Hassas ciltler dahil her cilde uygun. 200 ml'lik pompalı metal şişeli bir ürün. Ürün şişeden kolayca çıkıyor. Eşim memnun kaldı. Cilde 2 pompa yeterli geliyor, kayganlık sağlıyor bu da tıraş olurken kolaylık yaratıyor. 


File Market Daycare markasına ait Tıraş Köpüğü. Alkol ve paraben içermiyor. Pompalı bir ambalaja sahip bu da kullanım kolaylığı sağlıyor. Güzel bir ürün, güzel sonuç veriyor. 




File Market Daycare markasına ait yuvarlak saç fırçası, sap kısmı ve iskeleti kaliteli ahşaptan, sapının ergonomisi güzel kolaylıkla kavranıyor. Kılları sert, saçları güzel bir şekilde sarıyor, fön esnasında kolaylık sağlıyor.  Şeffaf bir kutusu var. 


File Market Daycare markasına ait plastik saç fırçası. Şeffaf bir kutuda satılıyor. Büyüklüğü ideal, sap ergonomisi güzel, fırça kılları yeterli sertlikte, tasarım güzel. 


File Market Daycare markasına ait Ponza taşı. Şeffaf bir pakette, taşın büyüklüğü yeterli, askısının oluşu güzel, işlevinden memnun kaldım. Alet vb başka bir şeye para vermeye gerek yok. Bu ürün kolay uygulanıyor,  ayaklarımda da pürüzsüz bir cilt ortaya çıkıyor, çok beğendim, pratik. 




File Market Actisoft markasına ait Sirkeli Genel Temizleyici. Dolu halinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum bitince çektim. Yeşil renkli, sirke kokulu bir ürün. Çok beğenerek kullandım. Dökerek kullanılıyor, spreyli de olabilir kullanım kolaylığı açısından. Etkili bir ürün, kullanıldığı yeri tertemiz yapıyor, temiz bir koku bırakıyor. 


File Market Daycare Sweet Vanilla el kremi, çok beğendiğim bir ürün oldu. Vanilya kokusunu sevenler çok beğenecek bu el kremini. Sürer sürmez emiliyor, etkisi güzel, iyi nem veriyor. 75 ml boyutu yeterli. Kapağı çıtçıtlı kolay kullanım sağlıyor.


File Market Daycare Jasmine el kremi. 30 ml'lik minik ve kullanışlı ölçülerde bir ambalaja sahip olan kremin ambalajı metal gibi  görünüyor ama plastik. Tüpün kullanımı kolay, kapağı rahat açılıyor çevirmeli. Kokusu çok güzel, kıvamı yeterli. Hemen emiliyor, benim ellerim özellikle kışın çok fazla kuruduğu için benim için yeterli gelmedi, kremi sık sık uygulamam gerekiyor. Sıcak havalarda bana daha uygun olabilir. Sizin cildiniz benimki kadar kuru değilse memnun kalabilirsiniz.  


File Market Daycare kare makyaj temizleme pamuğu, %100 saf pamuktan imal edilmiş. Büyüklüğü güzel bir tık daha küçük olabilir. Kalınlığını ince buldum, bu şekilde de fena değil ama ben normal pamuk kullanmayı sevdiğim için bu pamuğun da biraz daha ele gelir olmasını isterdim. 



File Market Daycare kulak temizleme pamuğu 200 adetten oluşuyor. Ambalaj yapısı güzel, üzerindeki desen ürünle uyumlu. Çubukların üzerindeki pamuk yeterli ölçüde. 



File Market Daycare kürdanlı diş ipinin kutusu kullanışlı, sağlam yapıda. Diş ipinin inceliği güzel, rahatsızlık vermiyor, kolay kullanılıyor. Kürdan kısmı da kullanışlı. Paketteki her bir ürün ayrı ayrı paketlenirse daha hijyenik olur, çantada da taşınabilir diye düşünüyorum.



1 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM