Kollajen Nedir? Selpiar Collagen Deneyimim

 



40'lı yaşlara gelince deri altında gerçekleşen kollajen üretimi azaldığından ve cildin iç kısmındaki esnek lifler zayıfladığından yanaklarda ve çene altında sarkmalar oluşabiliyor, cilt solgun görünebiliyor. Bunun nedeni ise hücrelerin değişiminin yavaşlamasıdır.  Vücut yaş ilerledikçe kollajen üretimini azaltmış ve kollajen kalitesini düşürmüştür. 




Önce Kollajen nedir ondan bahsetmek istiyorum.

Kollajen hareket sisteminin yapı taşlarını, kemik, kıkırdak, kas ve eklemleri oluşturan proteindir. Kollajen birbirinin üzerine sarılmış 3 alfa zincirinden oluşur. Bir alfa zinciri 141 aminoasittten oluşur. Kelimenin kökeni Yunanca yapıştırıcı anlamına gelen kolla kelimesinden gelmektedir. Kollajen vücudu bir arada tutan bir çeşit yapıştırıcı gibidir. 
 
Düzenli cilt bakımı yapılması yani cildin temizlenmesi ve nemlendirilmesi yanında içilen takviyeler de cildinizin daha geç yaşlanmasına yardımcı olacaktır. 
İşte bu takviyelerden biri de benim bir süredir kullandığım Selpiar Collagen


                      


Selpiar Collagen sıvı formda bir ürün. Bir kutu içinde 15 tane 40 ml'lik shottan yani tek içimlik minik şişelerden oluşuyor. Her gün bir tane shotu gece yatmadan 1-2 saat önce tek seferde içmeniz gerekiyor ve günlük önerilen miktarın üzerine çıkmamalısınız. Üstteki fotoğrafta ürünü görebilirsiniz, içimi çok kolay, tadı çok güzel ahududu aromalı bir içecek, mis gibi de kokuyor. 


Selpiar Collagen'in içeriğinde,  hidrolize kollajen, hyaluronik asit, coenzim q10, biotin, çinko, selenyum, alfa lipoik asit, glutatyon ve C vitamini var. Tatlandırıcı içeriyor, şeker içermiyor. Ben bu üründen 3 kutu bitirdim dördüncü kutuya başladım sonuçlarından çok memnunum.


Selpiar Collagen'in menşei Türkiye. Kullanılan hidrolize kollajen peptitleri Helal sertifikalı sığır jelatini Solugel markasıdır. Bir Türk firması olan Selpiar Farma tarafından Muğla Fethiye'de üretiliyor. 

Gıda takviyeleri normal beslenmenin yerine geçmez, ilaç değildir. Hamilelik ve emzirme döneminde, ilaç kullanılan zamanlarda doktora danışmadan kullanılmamalıdır. 

Siz kollajen içeren bir takviye denediniz mi, denemeyi düşünüyor musunuz, yorum bölümüne cevaplarınızı bekliyorum. 





                                           

3 Yorumlar

  1. ya düşünüyorum ben de kulllanmayı Esra ama emin olamıyorum. Kullananlar hep olumlu şeyler söylediler aslında

    YanıtlaSil
  2. Selpiar kolajeni aylardır kullanıyorum çok memnunum.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler senden öğrendim ayrıntıları, kullanmadım hiç, bi bakıyım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski

YAZARIN ADI

ESRA TAKIM

İZLEYİCİLERİM